رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: یک مادر باردار به همراه دختر ۱۰ ساله اش در زاهدان براثر اتصال برق با ماشین لباسشویی جان باختند.

فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این حادثه ساعت ۱۱:۱۲ ظهر امروز در شهرک شهید فاضلی زاهدان رخ داد.

راشدی افزود: تیم فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پس از اطلاع از وقوع این حادثه با ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ این مادر و دختر جان خود را از دست داده بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: اجساد این مادر و دختر به بیمارستان تامین اجتماعی این شهر منتقل شد.

 استان سیستان و بلوچستان با توجه به گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ع

برق گرفتگی در زاهدان قربانی گرفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار