مسئول کمیته فوتسال از سقوط 2 رده ای تیم های خاطی فوتسال در لیگ برتر، دسته یک و دو خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کاظم سلیمانی مسئول کمیته فوتسال در گفت و گو با رادیو در ارتباط با خبر سقوط تیم های خاطی به 2 رده پایین تر گفت: هفته قبل با هیئت رئیسه جلسه ای داشتیم. با توجه به اینکه مشکلاتی در لیگ برتر و لیگ های دسته یک و دو داریم، مقرر شد تیم هایی که در مسابقات ما شرکت نمی کنند و تیم های مقابل آنها متضرر می شوند، به دو رده پایین تر سقوط کنند. این تصمیم قطعی است. تیم های خاطی برای تنبیهات مضاعف به کمیته انضباطی ارجاع داده می شوند.


او تصریح کرد: چهار هفته پایانی مسابقات در حال برگزاری است. امیدوارم تیم ها رقابت های خوبی را به نمایش بگذارند. در این چهار هفته سعی کردیم داوران و نمایندگان ویژه ای را برای مسابقات در نظر بگیریم.


سلیمانی افزود: خواهشم این است که مربیان، سرپرستان و مدیرعاملان، توجیه باخت و مساوی ها را بر گردن داوران و سازمان لیگ نیندازند و سعی کنند تیم های خود را هدایت کنند. تیم ها مطمئن باشند ما پرونده تیم های خاطی را به کمیته انضباطی ارجاع خواهیم داد.


مسئول کمیته فوتسال در پایان خاطر نشان کرد: برای ما تفاوتی ندارد چه تیم هایی مقام های اول تا سوم را کسب می کنند، همه این تیم ها برای ما محترم هستند. خوشبختانه تمام تیم ها تا به حال همکاری خوبی با ما داشتند و از مسئولان باشگاه ها از این بابت تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات کاظمی درباره تیم های خاطی فوتسال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار