- فرمانده یگان حاظت فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر در بازرسی‌ها نمره خیلی خوبی گرفته است.

نمره خوب سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر در بازرسی‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ محمدرضا سلمان‌پور صبح پنجشنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان بوشهر که به مناسبت گرامی‌داشت سالروز تشکیل سپاه در فرودگاه‌های کشور برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه‌های باکیفیتی در این هفته برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در راستای تعالی‌بخشی کارکنان سپاه و بمناسبت ۵ دی‌ماه سالروز تشکیل این نهاد مقدس در فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

سلمان‌پور با بیان اینکه ۶۴ فرودگاه در کشور فعال است، گفت: از این ۶۴ فرودگاه ۵ فرودگاه در استان بوشهر به مردم شریف کشور عزیزمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده یگان حاظت فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر در بازرسی‌ها نمره خیلی خوبی گرفته، افزود: یگان حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

سلمان‌پور افزود: یگان حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر در بین یگان‌های حفاظت فرودگاه‌های کشور و همچنین پلیس این یگان به عنوان فرمانده برتر کشوری در سال گذشته معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه یگان حفاظت فرودگاه‌های کشور از زمان تاسیس تا به حال موفقیت ۱۰۰ درصدی در تامین امنیت پروازها داشته است، ادامه داد: سپاه انقلاب اسلامی در برخورد با دشمنان در هر عرصه‌ای کاملا آماده است.

سلمان‌پور با اشاره به اینکه ۶۰۰ هزار مسافر در فرودگاه‌های استان بوشهر جابجا شده است، گفت: از این پروازها ۸۱ پرواز آن خارجی بوده است.

انتهای پیام/پ

سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر در بازرسی‌ها نمره خوبی گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.