صبح امروز مردم دوچرخه دوست يزدی استقبال گسترده ای از همايش دوچرخه سواری يزد داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امروز و در اخرين روز از پاييز٩٦ هشتاد و سومين هفته ی دوچرخه سواری پنجشنبه های يزد برگزار شد.

در اين همايش نزديك به٤٠٠ركابزن كه مردم و مسئولين را شامل می شد مسير ميدان آزادی تا باغ دولت آباد را از ساعت٦:٣٠صبح ركاب زدند.

هشتاد و سومین هفته از همایشهای دوچرخه سواری یزد به همت هیئت ورزشهای همگانی یزد و به میزبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد به مناسبت هفته ملی حمل و نقل برگزار شد.

در این همایش که با حضور، جمالی نژاد، شهردار یزد، امیرعظیم صحت مند، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد، مدیرانی از شهرداری یزد و علاقه مندان پرشور دوچرخه سواری برگزار شد،

شرکت کنندگان حرکت خود را از میدان باغ ملی آغاز و با حرکت در مسیر خبابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان ایرانشهر خود را به باغ دولت آباد رساندند.

جمالی نژاد، شهردار یزد در پایان این همایش در سخنانی با اشاره به عزم جدی شهرداری برای گسترش مسیرهای ویژه دوچرخه در یزد گفت: از هفته آینده عملیات عمرانی برای ساخت مسیرهای مناسب دوچرخه سواری آغاز خواهد شد.

خبرنگار:محمدرضا سلیمی

انتهای پیام/ی

استقبال گسترده یزدی ها از همايش دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.