دبير کارگروه پدافند غيرعامل دانشگاه علوم پزشکی يزد:

استان يزد در حوزه سلامت در خصوص تهديدات حوادث شيميايی با تهديدات فراوانی روبرواست

دبير کارگروه پدافند غيرعامل دانشگاه علوم پزشکی يزد در خصوص مواجهه استان یزد با تهدیدات فراوان در حوزه حوادث شیمیایی ، بیولوژیک و سایبری هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دهقان دبير کارگروه پدافند غيرعامل دانشگاه علوم پزشکی يزد در خصوص مواجهه استان یزد با تهدیدات فراوان در حوزه حوادث شیمیایی ، بیولوژیک و سایبری هشدار داد.

دهقان با اشاره به صنعتی بودن استان يزد و قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی شمال-جنوب و حمل و نقل مواد شيمايی از طريق خطوط ريلی استان گفت: استان يزد در حوزه سلامت در خصوص تهديدات حوادث شيميايی، بيولوژيک و سايبری با تهديدات فراوانی روبروست.

وی افزود: حوزه سلامت به عنوان متولی سلامت مردم در اين خصوص بايد آموزش های لازم را فراگيرد تا از آمادگی کامل در زمان بحران ها برخوردار باشد.

در اين همايش دو روزه بيش از 200 نفر از مديران استان در حوزه سلامت با تهديدات مربوط به حوادث شيميايی، بيولوژيک و سايبری آشنا می شوند.

همچنين در اين همايش بيش از 70 نفر از کارشناساسان اورژانس و کارشناسان امدادی سازمانهای سلامت محور از سراسر کشور به طور عملی آموزشهای تخصصی و علمی را فرا می گيرند.

لازم به ذکر است که پدافند غير عامل ، دفاع بدون سلاح در مقابل تهديدات است که باعث کاهش آسيب پذيری و در واقع باعث کاستن آسيب پذيری نيروی انسانی، تجهيزات حياتی و حساس کشور در هنگام وقوع بحران يا حادثه می شود.

همايش پدافند غير عامل در حوزه سلامت در خصوص تهديدات مربوط به حوادث شيميايی، بيولوژيک و سايبری در یزد برگزار شد .

انتهای پیام/ ی

ضرورت آموزش های  مربوط به حوادث شيميايی، بيولوژيک و سايبری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.