استاندار قزوین گفت: پیگیر حل مسائل و مشکلات مسکن مهر استان هستم و مدیران باید با جدیت این موضوع را در دستور کار قرار بدهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای مسکن در ناحیه شهری مهرگان افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود در واحد‌های مسکن مهر را به حداقل کاهش دهیم.

زاهدی گفت: موضوع مسکن مهر در کشور با نیت خوب شروع شد، ولی برای ایجاد چنین پروژه بزرگی باید همه زیر ساخت‌ها آن مد نظر قرار می‌گرفت.

وی اضافه کرد: همه مصوبات جلسات گذشته باید با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی شود.

استاندار همچنین با اشاره به انتقاد پرداخت عوارض از سوی شهروندان محمدیه و مهرگان در عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان گفت: با توافق اداره کل راه و شهر سازی و شهرداری محمدیه راه جایگزین در نظر گرفته خواهد شد.

فرخ زاد معاون عمرانی استاندار هم با اشاره به مشکلات مسکن مهر در شهر‌های مختلف کشور گفت: مسکن مهردر استان قزوین کمترین مشکلات را نسبت به سایر استان‌ها دارد.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی گفت: بهتر است از منابع موجود، املاک و مستغلات برای ایجاد زیر ساخت‌ها استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان البرز هم گفت:: با این که طرح مسکن مهر مربوط به دولت قبل بود، اما ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی این طرح در دولت تدبیر و امید تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد ه. است.

رضا عسگری ز. در ادامه با اشاره به مسایل واحد‌های مسکن مهردر ناحیه شهری مهرگان، گفت: در برخی تعاونی‌های موجود در این منطقه با مشکل تعهد نداشتن مدیرعامل و هیات مدیره مواجه هستیم وبعضی تعاونی‌ها نیز با مشکل پرداخت نشدن مبالغ اعلام شده از سوی اعضا روبرو هستند.

وی افزود: نبود آسانسور در برخی بلوک‌های ساختمانی و نداشتن پایان کار بخش عمده‌ای از ساختمان‌ها از دیگر مشکلات واحد‌های مسکونی ناحیه شهری مهرگان به شمار می‌رود.

عسگری همچنین افزود: برای تامین آب شرب شهروندان ساکن در این ناحیه شهری و همچنین شهر‌های بیدستان، محمدیه و شریفیه به حفر ۶ حلقه چاه نیاز داریم.

فرماندار البرز با اشاره به زلزله اخیر غرب کشور و نگرانی ایجاد شده که موجب کاهش تمایل عده‌ای از شهروندان برای سکونت در مسکن مهر شده است، افزود: با تشکیل کارگروهی تخصصی می‌توان مسایل و معایب ساختمان‌های مسکن مهر را شناسایی و رفع کرد تا در هنگام وقوع حوادث طبیعی مانند زمین لرزه شاهد کمترین میزان خسارت باشیم.

وی در ادامه از ساخت یک بیمارستان ۷۷ تختخوابی خبر داد و گفت: قرار است این بیمارستان به کمک یک خیر ساخته شود و زمین آن را هم را راه و شهرسازی تهیه کرده است.

انتهای پیام/

برگزاری شورای مسکن در ناحیه شهر مهرگان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار