رئیس هیئت تیراندازی با کمان لرستان گفت:تکمیل زمین تمرین هیات تیراندازی استان نیازمند کمک اداره ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد رستمیان رئیس هیئت تیراندازی با کمان لرستان بیان کرد:با توجه به خاص بودن و هزینه بالای رشته ورزشی تیراندازی با کمان، ۸۰ ورزشکار در لرستان در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند و از بین ۱۳ شهرستان لرستان این رشته ورزشی در ۷ شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه فدراسیون تیراندازی با کمان از لحاظ مدال آوری جزء ۵ رشته ورزشی اول در رده‌بندی وزارت ورزش قرار دارد، افزود:لرستان با داشتن آقای متین سبزی به عنوان قهرمان جهان در رشته ریکرو و حضور ۳ تیرانداز در تیم ملی دارای جایگاه خوبی در رشته تیراندازی با کمان در کشور است.

رئیس هیات تیراندازی با کمان لرستان گفت:در مسابقات برگزار شده در سال ۹۶ آقایان ابراهیم زرین دست و متین سبزی در رشته کمان سنتی و کامپوند چندین مدال کشوری برای لرستان کسب کردند.

وی افزود:هفتم و هشتم دی ماه ۹۶ مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته ریکرو و کامپوند در اهواز برگزار می‌شود که ورزشکاران لرستانی نیز به مسابقات اعزام خواهند شد.

رستمیان افزود:با وجود پتانسیل زیاد لرستان در این رشته ورزشی و تأکید دین مبین اسلام بر آموختن این ورزشی، متاسفانه به دلیل پرهزینه بودن تهیه وسایل مورد نیاز این ورزشی استقبال خوبی از آن در لرستان نمی‌شود.

وی بابیان اینکه هیچگونه کمکی از سوی وزارت ورزش و اداره ورزش و جوانان به هیات تیروکمان لرستان صورت نگرفته است، افزود:زمین تمرینی که در مجموعه ورزشی تختی اختصاص داده شده با کمک شورای شهر و خیرین در حد زیرسازی پیشرفت داشته و انتظار داریم اداره ورزش و جوانان لرستان نیز سهم خود را برای تکمیل این طرح ادا کند.

انتهای پیام/م

زمین تیراندازی با کمان لرستان نیازمند کمک اداره ورزش و جوانان تکمیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.