نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اپراتورها از قانون عدول کرده اند، گفت: بر اساس قانون تعهدات آنها را از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نیز مطالبه گر این موضوع شده است و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.


وی با تاکید بر اینکه اپراتورها به چه کسی باید جواب بدهند، ادامه داد: چرا باید درآمد برای اپراتورها اهمیت داشته باشد و جان انسان ها اهمیت نداشته باشد.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: خدمات رسانی برخی اپراتورها در کشور به شکلی است که خود شما نیز گفته اید در منزل برخی بستگان برای تماس گرفتن باید به بالکن بروم.


وی با تاکیدبر اینکه ظرفیت مجلس در اختیار وزیر ارتباطات برای حل معضلات مردم است، گفت: امیدواریم این دوره، آغاز تحولات بزرگی در حوزه اقتصاد دیجیتال باشد.


پور ابراهیمی به اختصاص اعتبارات ویژه ای برای مناطق زلزله زده اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه مصوبه هفته اخیر درباره زلزله نسبت به سهمی که در استان کرمان و کرمانشاه خواهد بود توزیع می شود و از استاندار کرمان می خواهیم که این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/ی

موضوع اختلال در سیستم مخابراتی باید پیگیری شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار