نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وحدت شیعه و سنی، انسجام، همدلی و روحیه انقلابی، امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ایرانشهر  گفت: وحدت و همدلی شیعه و سنی در این استان دلیل ناکامی و شکست دشمنان است.

جلیلی بیان کرد: امنیت و مردم سالاری در کشورمان تبدیل به یک الگو در منطقه شده است.

وی افزود: امنیت با عدالت و توسعه هر منطقه در بخش‌های مختلف تحقق پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: به هر میزان به توسعه، آبادانی و رفع موانع تولید کمک شود در حقیقت به امنیت ملی کشور کمک شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: وحدت و امنیت بسیار خوبی در کشور برقرار است که مسئولان از این فرصت برای خدمتگذاری به مردم استفاده کنند.

جلیلی اظهار داشت: در حالی که کشور‌های منطقه در آتش فتنه می‌سوزند ایران اسلامی به برکت نظام، رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی از مردم ایرانشهر به عنوان میزبانان رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: مردم این خطه از ایران اسلامی وفاداریشان به نظام را قبل از انقلاب به اثبات رسانده اند.

رهبر معظم انقلاب از ۲۸ آذر سال ۱۳۵۶ تا ۲۲ مرداد ۱۳۵۷ به مدت ۲۳۷ روز در ایرانشهر سکونت داشتند به طوری که این مدت بخشی از تاریخ انقلاب به شمار می‌رود.

رهبر معظم انقلاب هیچگاه این ارتباط را از یاد نبردند و همواره با بسیاری از مردم این شهرستان ارتباط شان را حفظ کردند و حتی در سفر سال ۸۱ به سیستان و بلوچستان در این مکان حضور یافتند و با شماری از میزبانان و همسایگانشان تجدید دیدار کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: با ایجاد واحد‌های تولیدی و تشویق سرمایه داران بومی باید زمینه اشتغال جوانان و توسعه منطقه را فراهم کرد.

سکینه اشرفی اظهار داشت: همچنین برای ایجاد اشتغال باید واحد‌هایی که در زنجیره کشاورزی و دامداری قرار دارند در منطقه ساخته شوند.

وی افزود: مدیران و مسئولان استانی باید مجدانه و با انگیزه کافی موضوع تولید و اشتغال که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید است را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اولویت نخست دولت حفظ واحد‌های تولیدی فعال و احیای واحد‌های غیر فعال است.

سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز/چهارشنبه/ برای رونمایی از کتاب «در تبعید» ویژه خاطرات ۲۳۷ روز رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایرانشهر وارد سیستان و بلوچستان شد.

انتهای پیام/ع

ایجاد واحد‌های تولیدی و تشویق سرمایه داران بومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار