مدير بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طرح تشدید نظارت و کنترل بازار شب یلدا به منظور پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در سراسر استان و با حضور 245 بازرس صورت خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی در رابطه با نظارت و بازرسی اصناف بر بازار شب یلدا اظهار کرد: در هفته منتهی به شب یلدا، عموماً تقاضا در برخی اقلام افزایش می‌یابد و در همین راستا، بازرسی اصناف برای امسال نیز برنامه نظارت بر بازار شب یلدا را با جدیت انجام خواهد داد.

وی در ادامه افزود: این طرح به منظور پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در سراسر استان و با حضور 245 بازرس صورت خواهد گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان همچنین تصریح کرد: طرح تشدید نظارت و کنترل بازار به طور خاص برای اقلام میوه، آجیل، شیرینی و محصولات مخصوص شب یلدا از 25 آذر تا اول دی ماه اجرایی خواهد شد و در این طرح قیمت‌های موجود در بازار در قیاس با قیمت‌های مصوب مورد نظارت قرار گرفته و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

محمدی  در مورد تخلف‌های رایج اصناف در مناسبت‌هایی نظیر یلدا تأکید کرد: گران‌فروشی و عدم درج برچسب قیمتی دو تخلف رایج در چنین مناسبت‌هایی است و بازرسان اصناف، با چنین تخلفاتی در کنار سایر تخلفات از جمله کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور برخورد خواهند کرد.

وی متذکر شد: تیم‌های بازرسی به طور مستمر در حال گشت‌زنی محسوس و نامحسوس در سطح بازارها هستند و تلاش شده تا مراحل قانونی برای تشکیل پرونده متخلفان و تحویل آن‌ها به اداره تعزیرات حکومتی نیز تسهیل شود.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان در خاتمه یادآور شد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلفی می‌توانند موضوع را به سرعت از طریق تلفن‌های 32352012 و 13 به دایره رسیدگی شکایات و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.