روزنامه ژاپنی آساهی مدعی شد که پیونگ یانگ در تلاش است تا نوعی موشک بالستیک مجهز به ویروس‌های سیاه زخم مقاوم در برابر گرمای زیاد تولید کند.

ادعای روزنامه ژاپنی: موشک‌های بالستیک کره شمالی آلوده به ویروس سیاه زخم هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از نیوز ویک، روزنامه ژاپنی «آساهی شیمبون» مدعی شد که پیونگ یانگ در آزمایش‌های جدید موشکی خوداز نوعی ویروس سیاه زخم که توان مقاومت در برابر گرمای شدید تولید شده ناشی از انفجار موشک را داشته باشد، استفاده می کند.

«آساهی شیمبون» همچنین این ادعا را مطرح کرد که آزمایش‌های مذکور  به دستور «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی آغاز شده و قرار است ویروس‌های سیاه زخم  تحمل گرما تا ۷۰۰۰ درجه سانتیگراد را داشته باشند.

گفتنی است، ویروس سیاه زخم از جمله ویروس‌های بسیار کشنده به حساب می‌آید و از قدرت تکثیر بسیار سریع و زیادی در بدن انسان برخوردار است.  بیشترین تاثیر این ویروس هم بر روی پوست بدن بوده و در ۸۰ درصد موارد، منجر به مرگ مبتلایان می‌شود.

انتهای پیام/

تلاش کره شمالی برای تجهیز موشک های بالستیک به ویروس سیاه زخم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضابانکی
۰۲:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۶
اینها بهانه هایی میسازند برای حمله به شبه جزیره کره شمالی .درزمان صدام ووهم اینگونه اراجیف رابافتند اینها همگی شیطان پیمان شکن مکار وجنگ افروز وکثیف وشرور وعربده کش وخودخواه هستند
آخرین اخبار