وزیر امور خارجه پس از شرکت در پنجمین نشست مشترک وزرای امور خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان در باکو، دقایقی پیش وارد تهران شد.

ظریف وارد تهران شدبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پس از شرکت در پنجمین نشست مشترک وزرای امور خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان در باکو، دقایقی پیش وارد تهران شد.

این پنجمین نشست وزرای امور خارجه سه کشور بود که طیف وسیعی از موضوعات و همکاری های ممکن در زمینه های مختلف اقتصادی از جمله ترانزیت، حمل و نقل، انرژی، گمرک و دیگر مسائل مورد علاقه طرفین در حوزه های فنی، تجاری و همچنین موضوعات مرتبط با همکاری های سیاسی و منطقه ای بویژه راه های کمک به صلح و ثبات هرچه بیشتر در منطقه، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است وزیر امور خارجه کشورمان در مدت حضور خود در باکو با رئیس جمور و وزیر امور خارجه آن کشور و همچنین همتای ترک خود، دیدارهای جداگانه‌ای داشته و در آن ملاقات‌ها هر دو طرف در خصوص گسترش تعاملات و مناسبات دو جانبه گفت‌وگو کرده است.

وزرای خوارجه سه کشور در پایان این نشست در بیانیه ای برحمایت از برجام، اتحاد اسلامی و مخالفت با جدایی‌طلبی و همکاری‌های منطقه‌ای تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار