رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی اهواز، از دستگیری 2 هزار و 70 قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر طی 8 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ سعید داراب پور، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی اهواز، گفت: 2 هزار و 70 قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش و عامل تولید مواد مخدر طی 8 ماه گذشته شناسایی و دستگیر شدند.


وی افزود: ساعت 4 بامداد امروز به منظور دستگیری جمعی از خرده فروشان مواد مخدر و دارندگان اموال مسروقه و نیز افراد متعرض به پلیس در طرحی ضربتی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.


داراب پور اظهار کرد: در اهواز 10 نقطه آلوده به مواد مخدر شناسایی شده که برای کنترل این مناطق نباید با خرده فروشان مماشات کرد.


رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی اهواز، عنوان کرد: همچنین باید با عرضه کنندگان قرص هایی نظیر ترامادول و متادون برخورد جدی داشت چرا که عوارضی مانند موادمخدر دارند.


سرهنگ سعید داراب پور، بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته هر ماه 100 مصرف کننده موادمخدر در شهرستان اهواز برای ترک اعتیاد به کمپ ها معرفی می شوند. در بررسی های صورت گرفته از 100 معتاد معرفی شده در آبان ماه 72 نفر دارای سابقه سرقت بوده اند که با معرفی آنان میزان سرقت در اهواز کاهش چشمگیر داشته است.


انتهای پیام/و


شناسایی 10 نقطه آلوده به مواد مخدر در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.