ماموران وظیفه شناس پلیس شهرستان نیشابور دست رد به رشوه ۳۷ میلیون ریالی خرده فروش حرفه‌ای مواد افیونی زدند.

رد رشوه ۳۷ میلیون ریالی پلیس نیشابور به خرده فروش مواد افیونیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ "سیدمهدی تقوی" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیشابور هنگام گشت زنی در ساعات پایانی شب در سطح شهر به مردی جوان مظنون شدند.


وی افزود: ماموران گشت پس از بررسی مدارک هویتی این فرد در بازرسی کیف همراه او مقادیری مواد مخدر بسته بندی شده، کشف کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: متهم هنگام انتقال به مقر انتظامی برای آزادی اش مبلغ ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد به ۶ نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان رشوه پیشنهاد می‌کند که با صحت عمل این ماموران وظیفه شناس رشوه پیشنهادی رد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
 
"سیدمهدی تقوی" گفت: در همین راستا دو مامور وظیفه شناس کلانتری ۱۳ شهرستان نیشابور نیز مبلغ ۳۰ میلیون ریال رشوه پیشنهادی یک متهم را هنگام انتقال به زندان رد کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه صداقت، تعهد و وظیفه شناسی از خصایص پلیس در مسائل مادی است و ترویج این فرهنگ در رشد و تعالی آحاد جامعه ضروری و اقدام این ماموران وظیفه شناس برای سایر کارکنان و آحاد مردم الگو است.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۰۲ دی ۱۳۹۶
افرین براین مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۱ دی ۱۳۹۶
درود بر نیروی انتظامی که برای امنیت کشور زحمت میکشند . درود