محفل انس با قرآن کریم با حضور ۲۰۰ دانش آموز مسجد سید‌های اراک برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش آموزان در حسینیه مسجد سید‌های این شهربرگزار شد.
دربندی رئیس اموزش و پرورش ناحیه دو اراک در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:این مراسم با حضور ۲۰۰ دانش آموز از دانش آموزان چهار واحداموزشی نواحی یک و دو آموزش و پرورش اراک به صورت تقسیم بندی شده و با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک برگزار شده است.

دربندی افزود: این محفل به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار و علاوه بر تلاوت قران کریم توسط دانش اموزان و پاسخ به سؤالات ان‌ها درباره حفظ قرآن پرداخته شد.

وی با بیان اینکه  این محافل به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن خوانی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن برگزار می‌شود اضافه کرد:در مراسم امروز از قاری قران و حافظ قران خردسال استفاده کردیم تا برای بچه ها جذاب تر بوده و دانش آموزان استفاده بهتری ببرند.

رئیس اموزش و پرورش ناحیه دو اراک با بیان اینکه هفته بزرگداشت قران و عترت معمولا هفته آخر آذرماه است ادامه داد: در طول این هفته برنامه های متنوعی برای دانش آموزان در مدارس برگزار شد .

انس ۲۰۰ دانش آموز با قرآن در مسجد سید‌های اراک

انتهای پیام / ج


محفل انس با قرآن با حضور ۲۰۰ دانش آموز در مسجد سید‌های اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.