فرماندار فامنين با تاکید برنقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده بیان کرد: نقش فرهنگیان در توسعه کشور و شهرستان بی بدیل است.

توسعه کشور در گرو نقش بی بدیل فرهنگیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین در دومین همایش اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی گفت : جایگاه آموزش و پرورش در رشد و آبادانی کشور، خطیر و مهم و نقش فرهنگیان در توسعه کشور و شهرستان بی بدیل است.
وی با تأکید بر لزوم تغییر نگرش به بحث خلاقیت افزود : مسئله خلاقیت و شکوفا کردن آن و ایجاد زمینه برای شکوفا کردن از مسائل مهمی است که والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند .
شماعی اضافه كرد : سن کودکی ، مقطعی بسیار حساس است و والدین باید با اجرای روشهای مختلف که در این رابطه وجود دارد موجبات شکوفا شدن هرچه بیشتر خلاقیت را فراهم کنند .
فرماندار فامنین خاطر نشان کرد : دانش آموزان از پایه اول دبستان خاطرات تحصیل را در ذهن خود ثبت می کنند و براساس نوع برخورد و رفتار معلم و خانواده به تحصیل علاقه مند یا از آن دلزده می شوند .
وی در پایان یادآور شد : اولیاء دانش آموزان با حضور در این همایش فضای شاد و با نشاطی برای شکوفه‌های پایه اول فراهم کنند تا آنان با رغبت و شور و شوق وارد فضای کلاس درس و مدرسه شوند.
عباس رجبی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فامنین نیز در ادامه گفت : آشنایی اولیاء دانش آموزان کلاس اولی با ویژگی های رشد کودک در این سن ، ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین خانه و مدرسه ، افزایش معلومات عمومی و تخصصی والدین و آشنایی والدین با مشکلات ویژه یادگیری از دیگر اهداف این همایش است.
بیش از 500 نفر از دانش آموزان شهرستان فامنين در پایه اول ابتدائی تحصيل می كنند.

انتهای پیام/ش.و

نقش فرهنگیان در توسعه کشور و شهرستان بی بدیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.