نماینده اصفهان گفت: باید طبق قوانین با فساد اقتصادی، دزدیدن اموال بیت‌المال توسط عده‌ای معدود از افراد فاسد و غول فساد برخورد شود.

باید با مفسدان اقتصادی و دزدان اموال بیت المال برخورد کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور اظهار کرد:  حرکت عظیم انقلاب اسلامی ثمره تلاش ملت و امت با بصیرت و مجاهدان قبل از انقلاب و اهدای خون شهدا، مبلغان و مراجع تقلید به ویژه امام خمینی (ره) است که البته با تغییر سیاست‌ها، ملاک‌ها و معیارهای طاغوتی به توحیدی و تطبیق با محتویات اسلامی بود اما در شرایط کنونی استکبار جهانی و همسویی جریان‌های معارض داخلی پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب در جریان فتنه اسلام ناب و انقلاب و فرهنگ با محوریت امام خامنه‌ای را هدف قرار داد.

وی افزود: دولت‌ و مردم باید هوشیار باشند که سران استکبار با تغییر پایتخت تل آویو به بیت المقدس موجب وحدت جهان اسلام شدند که باید آن را غنیمت شمرد و ملت‌های مظلوم عالم بدانند که باطلی مانند آمریکا و اسرائیل محو خواهد شد.

سالک تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت طی یک سال گذشته در عراق، سوریه و لبنان باعث به خاک مالیده شدن بینی سران عربستان در یمن شد و این مسئله نشانگر اوج اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم اصفهان بیان کرد:‌ آنچه امروز در داخل کشور می‌گذرد و شاهد اعتراضات مردم از گوشه و کنار کشور به خاطر ضایع شدن بخشی از اموال مردم دیده می‌شود نیاز به اقدام جدی دارد. باید طبق قوانین با فساد اقتصادی، دزدیدن اموال بیت‌المال توسط عده‌ای معدود از افراد فاسد و غول فساد برخورد شود.

وی اذعان کرد: سران سه قوه موظفند که اصول قانون اساسی را رعایت و آن را اجرایی کنند و در لایحه بودجه سال 97 باید گفت که این لایحه غیر واقعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار