رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چغادک از انجام ۷۶۹ مورد نظارت کارشناسی بر طرح های اشتغال مددجویان شهرستان بوشهر در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال مددجویان در شهرستان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد محمد نیا اظهار داشت: یکی از امتیازات طرح های اشتغال کمیته امداد بازدید، نظارت فنی و کارشناسی از طرح ها است و در همین راستا ۷۶۹ مورد نظارت فنی و کارشناسی بر طرح های اشتغال مددجویان در ۹ ماهه سالجاری انجام شده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چغادک افزود: این شهرستان دارای یک ناظر فنی است که تمامی هزینه ها و حق الزحمه ناظر فنی از محل اعتبارات کمیته امداد تامین می شود و خانواده ها در این خصوص هزینه ای پرداخت نمی کنند.

وی تصریح کرد: اجرای بازدیدهای فنی از طرح های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده ها کمک کند.

محمدنیا بیان داشت: کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمدزا و همچنین موفقیت و ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در اجرای طرح‌ها را از اهداف نظارت بر طرح‌های اشتغال دانست.

وی خاطرنشان کرد: کمک به بازار یابی و فورش محصولات تولیدی مدد جویان شاغل؛ ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظر فنی و پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال مددجویان از دیگر اهداف بازدیدهای فنی و کارشناسی از طرحهای اشتغال مددجویان است.

انتهای پیام/پ

لزوم نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال مددجویان در شهرستان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.