نماینده بوشهر از اظهارات مردم همدان مبنی بر وجود قاچاق سازماندهی شده در حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد.

خجسته باید از مردم خوزستان عذرخواهی کند/از رفتار وی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت می‌کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز طی تذکر شفاهی اظهار کرد: شب گذشته امیر خجسته نماینده مردم همدان اظهارات بی‌اساسی مبنی بر قاچاق سازماندهی شده در بندر سجافی در شهرستان هندیجان و بندر دلوار در شهرستان تنگستان در برنامه زنده تلویزیونی بیان کرد که لازم است از مردم خوزستان و بوشهر عذرخواهی کند.

وی ادامه داد: این موضوع باید در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان رسیدگی شود و با این نماینده که بدون هیچ اطلاعات مستندی در برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را بیان کرده است، برخورد قاطعانه شود.

نماینده مردم بوشهر با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه بنده بابت این موضوع تجمع کرده‌اند، گفت: اگر امروز بنده جلوی همکارم آقای گلمرادی نماینده ماهشهر را نمی‌گرفتم، حرکتی انجام می‌داد که می‌گفتید دور از شأن نمایندگی است.

خدری با تأکید بر اینکه لازم است یک مناظره در همان برنامه برگزار شود تا این بار خجسته مستنداتش را به سمع و نظر مردم برساند، ادامه داد: این نماینده در برنامه شب گذشته گفت که یکی از کارمندان دلوار 300 میلیارد تومان رشوه گرفته است که باید از وی پرسید آیا می‌دانی ظرفیت گمرک دلوار چقدر است؟

نماینده مردم بوشهر ضمن آنکه خواستار رسیدگی شکایت بنده و آقای گلمرادی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شد، خاطرنشان کرد: آقای خجسته برای دیده شدن راه‌های دیگری هم وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار