دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد کشور درسفر به اراک ازبه صفر رسیدن احتمال جعل اسناد پایه جدید در کشور خبر داد.

شادکام دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد کشور در حاشیه دوره آموزشی جعل اسناد راه‌های و راه‌های مقابله با آن در اراک در گفتگوبا خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: در حوزه مقاوم سازی اسناد در کشور توفیق خوبی حاصل شده و در ارتباط با اسناد پایه مثل شناسنامه، گذرنامه وسند تک برگ مالکیت احتمال جعل به صفر رسیده و در رابطه با اسناد اصیل جدید جعلی صورت نمی‌گیرید.

شادکام با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی جعل افزود: با توجه به اقدامات انجام شده خوشبختانه در سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴ با کاهش ۱۸ درصدی جعل در کشور را داشتیم و امیدواریم با ادامه این روند توفیق خوبی در این کاهش داشته باشیم.

وی یکی از علل اصلی جعل در کشور را فراوانی اسناد کاغذی عنوان کرد و اضافه کرد: باید رفته رفته به سمت تولید اسناد الکترونیکی برویم و اسناد فیزیکی به عنوان اطلاع مورد اتکای دستگاه‌ها و پیشخوان دولت قرار بگیرد.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد کشور ادامه داد:جعل به عنوان نردبان و زیرنیاز دسترسی به جرایم است و اهمیت فوق العده‌ای دارد بر همین مبنا ستاد ۲ هدف اصلی مقاوم سازی اسناد و آموزش پیشگیری و مقابله با جعل اسناد را دنبال می‌کند که همایش استان مرکزی به عنوان پنجمین استان برگزار کننده در راستای آموزش است.

انتهای پیام /ج

سخنان دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد کشور درسفر اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.