مدیر آبفای شهری جوانرود گفت: یک حلقه چاه که پس از زلزله کرمانشاه از مدار خارج شده بود پس از اجرای اصلاح فرایند فنی وارد چرخه بهره برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   مدیر آبفای شهری جوانرود گفت :یک حلقه چاه در زمان زلزله 21 آبان در منطقه روانسر بعلت آب رفتی بودن منطقه میزان کدورت آن بیش از میزان استاندار بود و به ناچار از مدار بهره برداری خارج گردید از زمان وقوع زلزله چندین بار آزمایش کدورت سنج صورت گرفت بعلت افزایش کدورت متاسفانه امکان بهره برداری از آن فراهم نگردید لذا بناچار بیش از 7 ساعت آزمایش پمپاژ صورت تا نهایتا میزان کدورت به رنج استاندار رسید و وارد مدار بهر ه برداری گردید .

 رحمانی گفت :یک حلقه چاه دیگر بعلت نقص فنی  امکان بهره برداری از آن غیر ممکن  شده بود و این روند وضعیت توزیع آب نقاط مرتفع شهر جوانرود با افت فشار اب و یا در بعضی از نقاط با قطع آب مواجه نموده بود که میزان کمبود آن بیش از 70 لیتر در ثانیه بود.

مدیر آبفای جوانرود گفت :  پس از ساعت های کاری  سخت  نسبت به تعویض الکتروپمپ شناور اقدام و بدین ترتیب چاه دوم نیز وارد چرخه بهره برداری گردید.

رحمانی در پایان گفت :وضعیت بارش نزولات آسمانی نسبت به سنوات گذشته قابل توصیف نیست و این وضعیت نگرانی قابل توجهی در بخش تامین آب شرب و چالش جدی کمبود اب برای شهروندان محترم به همراه دارد لذا تنها رفتار ما شهروندان ایجاد افزایش فرهنگ مصرف ، پرهیز جدی از مصارف غیر ضروری آب شرب از جمله تکالیف و رفتار خوب تاثیر گذار شهروندان در این امر می باشد .

انتهای پیام/ز


پرهیز جدی از مصارف غیر ضروری آب شرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.