قاسمی دادستان اراک در خصوص پیشگیری از جرایم گفت: باید با آموزش به کودکان آن‌ها را با مسائل روز آشنا کرد.

پیشگیری از جرایم با آموزش به کودکان

عباس قاسمی دادستان اراک درحاشیه اولین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص در استان مرکزی درگفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در خصوص پیشگیری از جرایم گفت: باید با آموزش به کودکان آن‌ها را با مسائل روز آشنا کرد و این امر ابتدا باید از طرف والدین باشد.

قاسمی آموزش خانواده‌ها به فرزندان را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به ورود کودکان به فضای مجازی والدین باید فرزندان خود را تحت مراقبت بیشتری قرار دهند تا دچار آسیب نشوند.

وی به بحث سلاح در سطح استان مرکزی از طرف نا امن کنندگان هم اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده در این رابطه بحث ورود سلاح به استان مرکزی کاملا تحت کنترل است.

حجت الاسلام عبداللهی مدیر کل دادگستری استان مرکزی هم مبارزه با جرایم خاص را نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های متولی دانست و گفت:همه دستگاه‌ها باید با حضور جدی خود در این عرصه موجب شوند تا جامعه از وجود اراذل و اوباش و نا امن کنندگان جامعه پاک شود.

حجت الاسلام عبداللهی نظارت همچنین برخورد با افرادی که در زمینه مبارزه با جرایم خاص به وظایف خود عمل نمی‌کنند را خواستار شد.

سردار کیو مرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی هم در این نشست گفت:در برخورد با جرایم خاص باید دستگاه‌های مربوطه به صورت ریشه‌ای و قاطع برخورد کنند.

سردار عزیزی افزود: برخورد با جرایم خاص باید بازدارنده باشد و همچنین پلیس هم باید در این رابطه از آموزش‌های لازم برخوردار باشد.
انتهای پیام / ج


اولین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.