آشنایی با هافبک سابق تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال آلبانی که شب گذشته به سپاهان اصفهان پیوست.

آشنایی با هافبک آلبانیایی جدید سپاهان/ موثر اما گل نزن!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در راستای تقویت تیمش برای نیم فصل دوم لیگ هفدهم در حال جذب بازیکن است و شب گذشته (سه شنبه) ادون حسنی هافبک ۲۵ ساله باشگاه ولازینا شکودر را جذب کند.

حسنی فوتبال خود را از سن ۱۷ سالگی در همین باشگاه آغاز کرد و در ۳ سال حضور در این تیم، ۳۶ بازی انجام داد و موفق شد تنها یک گل به ثمر برساند. او پس از خروج از ولازینا به Litex Lovech  بلغارستان پیوست و در یک فصل حضور در این تیم ۹ بازی انجام داد و سپس به لیگ فوتبال رومانی رفت.
ادون پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ضعیف همراه با یک بازی برای تیم پیاترانمت به تیموسارا رفت و موفق شد در ۵ بازی این تیم در یک فصل حضور داشته باشد، اما به طور قطع حضور ۲ ساله حسنی در کوکسی آلبانی سبب شد تا کرانچار و مسئولان سپاهان به فکر جذب این بازیکن بیافتند.

او در دوران حضور ۳ ساله خود در تیم قهرمان لیگ آلبانی ۶۷ بازی انجام داد و ۵ گل زد، اما در بیشتر مسابقات این تیم حضور داشت و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

حسنی پس از کسب موفقیت همراه با کوکسی بار دیگر به باشگاه اولیه خود ولازینا شکودر رفت و نیم فصل سال جاری را در این تیم بازی کرد. ادون در ۱۴ بازی ۲ گل زد تا با خداحافظی از همبازی های خود راهی ایران شود و به سپاهان بپیوندد.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال آلبانی در ۳ رده زیر ۱۷، ۱۹  و ۲۱ سال برای آلبانی بازی کرده است.

قرارداد این بازیکن با تیم سپاهان اصفهان به‌ صورت مشروط تا یک فصل‌ و نیم و قرارداد قطعی تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی سپاهان، این قرارداد برای یک فصل دیگر تمدید می‌شود.

انتهای پیام/

با ادون حسنی آشنا شوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار