در پایان دومین روز تور ملی دوچرخه سواری ولایت که به میزبانی شهرستان قلعه گنج در حال برگزاریست، امیررضا شهریاری از تیم گونای تبریز فاتح مرحله سوم رقابت ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تور دوچرخه سواری ملی ولایت که در رده سنی جوانان برگزار می‌شود به میزبانی شهرستان قلعه گنج در حال برگزاریست، این رقابت ها، در چهار مرحله، به مدت سه روز و با شرکت دوازده تیم پنج نفره روز دوم خود را درحالی پشت سر گذاشت که در مرحله ی اول و روز نخست، یاشار احمدی از کرمان، شایان ارویو و امیر رضا شهریاری از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.

مرحله دوم تور دوچرخه سواری نیز به مسافت 20 کیلومتر در شهرستان قلعه گنج استان کرمان برگزار شد.
در پایان این مرحله، تیم فولاد آلیاژی یزد در تایم تریل تیمی اول شد و دو تیم گونای تبریز و تیم جاینت تاجی مشهد به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ادامه مسابقات تور ولایت و در مرحله ی سوم این رقابت ها، دوچرخه سواران در مسیر ۶۰ کیلومتری از شهرستان منوجان به شهرستان قلعه گنج رکاب زدند.

در پایان امیررضا شهریاری از تیم گونای تبریز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، یاشار احمدی از تیم مس کرمان و مسعود خاکی از تیم گونای تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.

مرحله چهارم و پایانی تور ولایت کرمان ساعت ۱۵ روز چهارشنبه 29 آذر جاری با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

نتایج دومین روز تور ملی دوچرخه سواری ولایت در قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.