رئیس اتاق اصناف بوکان گفت : نبود محل دائمی برای نمایشگاه در بوکان یکی از معضلات مهم غرفه داران و مردم بوکان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، صناعتی  موجود نبودن محل دائمی برای نمایشگاه در بوکان را  از معضلات مهم غرفه داران و مردم بوکان دانست و عنوان کرد: احداث محل دائمی نمایشگاه یک نیاز اساسی برای بوکان است که می تواند غرفه داران و مردم را از نگرانی های موجود نجات دهد.

وی تصریح کرد: تا کنون چندین نفر برای احداث نمایشگاه درخواست کردند ولی به علت هزینه زیاد احداث آن و ریسک پذیری ،  احداث چنین نمایشگاهی تا کنون در بوکان محقق نشده است.

صناعتی همچنین در باره عرضه میوه در شب یلدا نیز عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته مردم هیچ نگرانی بابت تهیه میوه و اجیل شب یلدا نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ مکان معینی در بوکان برای عرضه میوه شب یلدا در نظر گرفته نشده زیرا میدان میوه و تره بار شهرستان به عنوان یکی از بزرگترین میدان های عرضه میوه استان نیاز مردم را تامین خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف بوکان یادور شد: ۷ بازرس اتاف اصناف به همراه بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به صورت مستمر با بازرسی از مغازه های سطح شهر در استانه شب یلدا به شدت با گران فروشی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

نظارت مستمر بر وضعیت بازار بوکان در آستانه شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.