روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در بخش نوجوانان با راهیابی تیم های کرمان و هرمزگان به فینال رقابت ها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر گل محمدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور نوجوانان، در گروه ج، با حضور 110 شرکت کننده از 10 استان کشور در محل سالن امام علی(ع) سیرجان برگزار شد، گفت: این رقابت ها در دو گروه الف و ب انجام شد که گروه الف شامل استان های قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، هرمزگان و زنجان و گروه ب شامل استان های همدان، کرمان، ایلام، خراسان جنوبی و سمنان بود.

وی افزود: در مجموع 200 دیدار طی امروز انجام شد که در گروه ب این رقابت ها کرمان با غلبه بر استان های همدان، ایلام، سمنان و خراسان جنوبی با قاطعیت به فینال رقابت ها راه یافت.

گل محمدی تصریح کرد: هرمزگان هم از گروه الف با پیروزی بر حریفان به مرحله ی نهایی مسابقات راه یافت تا ساعت 12 ظهر فردا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف با کرمان برود.

 وی یاد آور شد:  فردا ساعت 10 صبح، خراسان جنوبی و آذربایجان برای کسب مقام هفتم و هشتمی و سمنان و زنجان برای مقام نهم و دهمی مقابل هم به میدان می روند.

گل محمدی افزود: ساعت 11 صبح نیز همدان و قزوین برای دیدار رده بندی و ایلام و بوشهر برای  کسب عنوان پنجم و ششمی با هم به رقابت خواهند پرداخت، ساعت 12 هم مرحله ی فینال مقام های انفرادی برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

سیرجان میزبان مسابقات کشتی قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار