جمع‌آوری 200 انشعاب غیرمجاز آب در منوجان

 رئیس اداره آب و فاضلاب شهری منوجان گفت: 100خانوار در منطقه دستگرد منوجان از آب شرب برخوردار شدند.

جمع‌آوری 200 انشعاب غیرمجاز آب در منوجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مصطفی شیخ‌سامانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری منوجان گفت: از آنجایی که منطقه دستگرد زیر مخزن آب قرار دارد و ارتفاع آن با سطح مخزن یکسان است، مردم این منطقه شدیداً با افت فشار و بی‌آبی روبه‌رو بودند.

 وی افزود: اگر می‌خواستیم به منطقه دستگرد آب برسانیم باید آب تمام شهر را قطع می‌کردیم اما یک خط انتقال جدا با ایستگاه پمپاژ مستقل برای این منطقه به طول یک‌هزار و 400 متر با اعتبار هزینه 93 میلیون تومان طراحی و اجرا شد که اکنون به صورت شبانه‌روز آب در این منطقه وجود دارد و 100خانوار از آب شرب بهره‌مند هستند.

 شیخ‌سامانی اظهار کرد : شناسایی انشعابات غیرمجاز در شهرستان منوجان 200 انشعاب غیرمجاز در بخش مرکزی و آسمینون شهرستان منوجان شناسایی و جمع‌آوری آنها با همکاری دادستان آغاز شده است و انشعاب غیرمجاز برابر قانون خلاف محسوب شده و زندانی و جریمه نیز دارد.

 رئیس اداره آب و فاضلاب شهری منوجان گفت: بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان سه کیلومتر از شبکه توزیع آب منطقه قلعه، ماهکنگان و نودژ با اعتبار هزینه 80 میلیون تومان بازسازی شد.

 وی بیان کرد: آب شرب شهر اکنون به صورت کوتاه‌مدت زمان‌بندی دارد چراکه بعضی از قسمت‌های مختلف شهر که باید شیرهای کنترل دبی و نگهدارنده فشار بالا نصب می‌شد با ابراز تأسف در گذشته به این مسأله توجه نشده است.

 شیخ‌سامانی خاطرنشان کرد: این امر موجب افت فشار در قسمت بالادست شهر بوده و مجبور به زمانبندی بیشتر ساعات برای این محلات می‌شدیم که اکنون با تهیه و نصب این شیرها تمام شهر از زمان‌بندی آب شرب خارج و به‌صورت شبانه‌روزی در شهر آب وجود خواهد داشت.

انتهای پیام /س

 

 

برخورداری 100 خانوار از آب شرب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار