معاون استاندار آذربایجان غربی گفت : رعایت اصول پدافند غیر عامل در طرح‌های حیاتی، حساس و مهم بسیار حائز اهمیت و از الزامات قانونی است.

لزوم رعایت اصول پدافند غیرعامل در طرح های عمرانی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با هدف مشخص کردن نحوه صدور مجوز ساخت و احداث بنا و رعایت الزامات، فهرست طرح‌های حساس و مهم عمرانی آذربایجان غربی تهیه می‌شود.

تقی کهوریان با تشریح اهمیت رعایت پدافند غیر عامل در تمامی سازه‌ها، اماکن و بناها اظهار داشت: رعایت ملاحظات پدافند غیر عامل در اجرای طرح‌های مورد تصویب در کارگروه‌های مختلف استان باید پیوسته مورد رصد مدیران مربوطه قرار گیرد.

وی افزود :  با مشخص شدن فهرست طرح‌های حساس و مهم در صدور مجوز ساخت و احداث بنا الزامات مربوط به آنها برای اجرا باید ابلاغ شوند و در این میان طرح‌های حیاتی استان که در دستور کار مراجع ملّی است بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

کهوریان اظهار داشت: حفاظت از منابع خاک نیز مثل منابع آب با ارزش و پر اهمیت است بنابراین باید در واگذاری زمین برای استقرار فعالیت‌های تولیدی و صنعتی دقت و توجه کافی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ع

فهرست طرح‌های حساس و مهم عمرانی آذربایجان غربی تهیه می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.