رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ICT زاهدان گفت: رشته‌های مهارتی این مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز‌های بازار کار در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، احمد سلیمانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ICT زاهدان اظهار داشت: در این مرکز همه ساله ۵۶ حرفه از رشته‌های فناوری اطلاعات، ارتباطات و زبان خارجه آموزش داده می‌شود. 

سلیمانی افزود: از ابتدای سال با برنامه ریزی مدون و شناسایی مشاغل مورد نیاز در حرفه‌های رایانه، لابراتوار زبان، کارآفرینی و بازاریابی اقدام به فعالیت کرده اند تا گام موثری در راستای اشتغال برداشته شود.

وی افزود: در این راستا هشت حرفه جدید از جمله برقراری ارتباط با گردشگران به زبان خارجی و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع TQM، دکوراسیون داخلی با google sketch up تکنسین پشتیبانی سیستم عامل ms، تکنسین پشتیبانی برنامه‌های کاربردی کاربران ms و ... در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ICT زاهدان گفت: تهیه کلیپ کوتاهی از کارآموزان موفق که پس از گذراندن دوره‌های مرکز جذب بازار کار شده اند از جمله برنامه‌های این مرکز است.

انتهای پیام/ع

افزایش رشته‌های مهارتی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار