بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر کمالوند سر تمرین نیاید در آن صورت من هم به تمرین تیم نمی روم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود ابراهیم زاده بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بود که بازی را ببریم چون پرسپولیس سه روز قبل بازی کرده بود و خسته بود. ما از جلو بازی را بستیم و دفاع کردیم. درست است که گل خوردیم اما خیلی خوب بازی کردیم. هر چه از زمان بازی گذشت، ما بهتر شدیم. در نهایت بازی به پنالتی رفت و بازی را بردیم.

مدافع ملی پوش صنعت نفت آبادان درباره عملکرد داور مسابقه گفت: داوری مشکل خاصی نداشت. آن صحنه پنالتی نبود. توپ به سینه حسین بغلانی خورد و کمک داور اعلام کرد و داور تصمیمش را برگرداند.

او درباره انتقاد فراز کمالوند از مدیران باشگاه گفت: من نمی دانم مسئولان کجا هستند. یک نفر نیامده قبل از بازی با ما صحبت کند. پنج روز است که پول در حساب باشگاه است اما به ما پول نمی دهند.

ابراهیم زاده درباره اینکه اگر کمالوند به تمرین نیاید، آن ها چه کار می‌کنند گفت: کمالوند تاکنون پشت ما بود. هر تصمیمی که کمالوند بگیرد، ما پشت او هستیم. اگر کمالوند سر تمرین نیاید، من به تمرین نمی آیم. بازی با استقلال هم در پیش است اما به تمرین نمی آیم. مسئولان کجا هستند؟ چه کسی جوابگوی بازیکنان است؟ پول در حساب باشگاه است اما به بازیکنان نمی دهند. 

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن صنعت نفت آبادان درباره برد برابر پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار