حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیأت رئیسه هنوز گزارش عملکرد بودجه مجلس را به نمایندگان ارائه نکرده است

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه گفت: هیأت رئیسه مجلس طی دو سال گذشته گزارش عملکرد بودجه مجلس را به نمایندگان ارائه نکرده است.

هیأت رئیسه هنوز گزارش عملکرد بودجه مجلس را به نمایندگان ارائه نکرده است/ باید شهریور هر سال این گزارش قرائت شودحسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به عدم ارائه گزارش عملکرد بودجه مجلس به نمایندگان گفت: براساس آیین‌نامه داخلی، گزارش عملکرد بودجه مجلس باید شهریور هر سال به نمایندگان مجلس ارائه شود که متاسفانه سال گذشته انجام نشد.

وی افزود: امسال هم تا امروز که 28 آذر ماه است هنوز هیأت رئیسه گزارشی ارائه نکرده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه تاکید کرد: برخی اعضای هیأت رئیسه مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه در زمان بررسی بودجه سال آینده خانه ملت، توضیحات و مباحثی را ارائه کردند، اما فرصت برای بررسی ریز مسائل وجود نداشت.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: یک سری از دوستان مباحثی را با یکدیگر دارند و می‌خواهند به وسیله این موضوع به نوعی با هم تصفیه حساب کنند، اما باید ایرادات درباره بودجه مجلس شفاف بیان شود.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه ما به عنوان قانون‌گذار باید بیشتر به قانون عمل کنیم، گفت: زمانی که دیگر نهاد و دستگاه‌ها ببینند که ما به قانون دقیق عمل کرده و به خودمان سخت‌‌گیر هستیم، پس می‌توانیم نسبت به دولت و دیگران هم سخت‌گیر باشیم.

وی تاکید کرد: بحث جداسازی هزینه دفاتر نمایندگان از دستمزد‌شان در بودجه مجلس مطرح است که باید تمامی این مسائل به وسیله گزارش شفاف سازی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، عملکرد ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار