مدیر آموزش وپرورش کارون از برگزاری دوره ۱۰۰ ساعته ضمن خدمت برای نیرو‌های حق التدریس جدیدالورود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز، مزرعه مدیر آموزش وپرورش کارون گفت : دوره 100 ساعته بررسی محتوای کتب درسی و همچنین دوره توجیهی بدو خدمت آموزگاران حق التدریس از شنبه 4 دی ماه در آموزش و پرورش کارون آغاز می شود.

مزرعه با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویکردها برای توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی به منظور ایجاد قابلیت‌های دانشی، مهارتی و رفتاری برگزاری دوره های ضمن خدمت است، گفت : با هدف ارتقاء دانش علمی و توانمند سازی ، برای آموزگاران حق التدریس جدید الورود بیش از 100 ساعت دوره ضمن خدمت برگزار می شود .

وی با برشمردن عناوین برخی از این دوره ها ، عنوان کرد : دوره بررسی محتوای کتب درسی به مدت 32 ساعت و همچنین دوره توجیهی بدو خدمت آموزگاران حق التدریس به مدت 70 ساعت از شنبه 4 دی ماه از ساعت 5/30 الی 8/30 عصر در دبیرستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون آغاز می شود .

مدیر آموزش وپرورش کارون ، حضور آموزگاران حق التدریس جدید الورود را در این دوره ها الزامی دانست و تاکید داشت : این دوره ها از شنبه تا چهارشنبه هرهفته با حضور سرگروه ها آموزشی و اساتید برتر حوزه آموزشی برگزار می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.