مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعزام کاروان هنری «امید» به شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه ماه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی، با تسلیت به خانواده های داغدار زلزله کرمانشاه و چهلم این واقعه دردناک همزمان با شب یلدا گفت: کاروان هنری «امید» از ۹ تا ۱۱ دی ماه به شهرهای زلزله زده ثلاث، سرپل ذهاب و قصر شیرین  اعزام می شوند.

وی افزود:کاروان هنری امید متشکل از هنرمندان نوع دوست کردستانی در رشته های هنری سینما، تئاتر و موسیقی و تعدادی از روزنامه نگاران متعهد استان است که با همراهی هنرمندان به ایجاد برنامه ترکیبی در این شهرها می پردازند.

قلعه شاخانی با قدردانی از همت بی شائبه مردم کردستان در کمک به مردم زلزله زده گفت: در ویژه برنامه کاروان هنری امید؛ حمایت از زوج های جوان به نماد شروع دوباره زندگی، رسیدگی به وضعیت فعالیت هنری اصحاب فرهنگ و هنر این مناطق با دعوت از مهمانان ویژه به شکل مجلسی گلریزان از اهداف محتوایی این حضور سه روزه به منطقه مذکور است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در پایان بر تداوم اقدامات فرهنگی اجتماعی جهت تسکین آلام بشری تاکید و شفافیت روند اطلاع رسانی این حادثه تلخ جهت تسریع در بازسازی سکونتگاه  مردم زلزله زده کرمانشاه را برای برگشت به روال عادی زندگی و ترویج فرهنگ سلامت روان و بهداشت محیط را یک ضرورت خواند.

انتهای پیام/م

اعزام کاروان هنری امید به مناطق زلزله زده کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.