جدیدی: انتخابات کشتی در مجمع یک طرفه برگزار شد

پیشکسوت کشتی گفت: برخی افراد مطمئن هستند که انتخابات یک طرفه و مشخص است، لذا دست و دلبازی کرده و از وقت خود به دیگران اختصاص می‌دهند.

جدیدی: انتخابات کشتی در یک مجمع یک طرفه برگزار شدعباس جدیدی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مجمع انتخابات فدراسیون کشتی اظهار کرد:دلیل اینکه جلسه را ترک کردم، این بود که برخی در این مجمع 2شغله هستند و 2شغله بودن مسئولان هم موضوع جدیدی نیست و این موضوع به سادگی رفع نمی شود.

او در مورد اینکه رسول خادم از لایق(دبیر مجمع ) درخواست کرد که پنج دقیقه از زمان خودش را به جدیدی اختصاص بدهد، بیان کرد: به نظر می‌رسد که بعضی مطمئن هستند که انتخابات یک طرفه و مشخص است، بنابراین دست و دلبازی کرده و از وقت خود به دیگران اختصاص می‌دهند.

جدیدی با رد شایعه کناره گیری خود از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی  اظهار کرد: برنامه های خودم را ارائه کردم اما به مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی آمدم تا اعلام کنم که این زد و بندها در انتخابات مجمع، باعث بی‌اعتمادی مردم به دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

او درمورد انتخابات مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم که شاهد این صحنه‌ها نباشیم زیرا در صورت تکرار، امید و انتظار مردم برای نقش آفرینی در چهارچوب قانون از بین می‌‌‌‌‌‌رود.

جدیدی افزود: باید این امید و انتظار برای مردم به وجود بیاید که غیر از این جمع محدود، دیگران هم می‌توانند در قالب قانون در این مجامع حضور یابند.

او با اشاره به آگاهی وزیر ورزش از انتخابات مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اظهار کرد: می‌دانم که وزیر ورزش و جوانان از اتفاقات پشت پرده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اطلاع دارد اما  نظر او بر این بود که اگر این موضوع را مطرح کنیم، ممکن است 10-15هزار نفر در فضای مجازی موج ایجاد کنند. معتقدم که  در صورت رفع این اشکالات ممکن است که 5-10میلیون نفر خوشحال شوند و نفع ببرند و زیبایی قانون نیز به همین است. یک روی قانون ناراحت کننده و روی دیگر زیبا است که باعث سعادت همه خواهد شد.

نکته جالب توجه در انتخابات فدراسیون کشتی این بود که عباس جدیدی، رقیب رسول خادم، در انتخابات فدراسیون کشتی حتی یک رأی هم کسب نکرد.


انتهای پیام/

اظهارات جدیدی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار