رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن از بازنشستگی بیش از 170 نفر از بیمه‌شدگان زير پوشش این بیمه خبر داد.

پرداخت 85میلیارد در بخش هزینه های درمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسن طالبانی رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن به خدمات 18گانه تامین اجتماعی اظهار کرد:در هشت ماهه سال جاری در شهرستان رزن بیش از 107 میلیارد ریال انواع مستمری در قالب تعهدات بلندمدت به افراد زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اداره تامین اجتماعی رزن بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه‌مدت پرداخت کرده است افزود: در قالب بیمه بیکاری به افرادی که بیکار شده‌اند و زیر پوشش تامین اجتماعی هستند بیش از 11 میلیارد و 400 میلیون ریال پرداخت کرده است.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن از بازنشستگی بیش از 170 نفر از بیمه‌شدگان زیر پوشش این بیمه خبر داد و گفت: بیش از 85 میلیارد ریال در قالب بخش هزینه‌های درمان پرداخت شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: در هشت ماهه سال جاری بیش از 35 هزار مورد صدور، تجدید و چاپ دفترچه درمانی تامین اجتماعی انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن به طور رسمی از اردیبهشت ماه سال 96 آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در دو طبقه در دست ساخت است.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن ادامه داد:زیربنای این درمانگاه را بیش از 2 هزار و 600 متر مربع عنوان کرد و افزود: هم اکنون این پروژه بیش از  98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.

طالبی تاکید کرد: برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن بیش از 52 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده که برای تجهیز این درمانگاه نیز همین میزان اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این درمانگاه علاوه بر مردم شهرستان رزن، شهرستان‌های همجوار نیز از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ب

32 درصد از جمعیت شهرستان زیر پوشش خدمات اداره تامین اجتماعی قرار دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.