مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بزرگترین پروژه اقتصاد مقاومتی حوزه برق استان با اعتبارات ۶۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داوود راهزادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه به اقتصاد درون زا یا به عبارتی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اجرای این فرمان تنها مربوط به یک بخش و حوزه خاص نیست بلکه همه دستگاه‌ها از جمله حوزه برق موظف به اجرای این فرمان هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که یکی از راه‌های اجرای این فرمان اقتصادی در حوزه برق جلوگیری از اتلاف انرژی است، افزود: به همین منظور بزرگترین پروژه اقتصاد مقاومتی در استان و در حوزه برق با تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی اجرا می‌شود.

این مسؤول گفت: این پروژه بزرگ در حوزه اقتصاد مقاومتی در تعداد ۵ شهر استان یعنی در یاسوج گچساران دهدشت، لنده و باشت اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: به همین منظور برق مشترکین ممکن است در طول روز قطع شود که پیشاپیش از صبر و حوصله هم استانی‌های محترم قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان برخی دیگر از مزایای این پروژه بزرگ خاطرنشان کرد: کاهش افت و نوسانات ولتاژ برق از اهداف اجرای این پروژه من در حوزه اقتصاد مقاومتی با اعتبارات ۶۰ میلیارد ریالی است.

انتهای پیام/غ

اجرای بزرگترین پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار 60میلیارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.