مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: هم اکنون در استان در قالب 38 شرکت مسافر بری و با برندهای متفاوت فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صادقیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت : اردکان دو وظیفه عمده خود را در غالب حمل نقل و جابجایی مسافر ارائه خدمت می دهند و انجمن های صنفی با افتتاح شرکت های مسافر بری می توانند با اقدامات و برنامه های بهتر خود رضایتمندی مردم را داشته باشند .

 صادقیان افزود : در سال گذشته موفق شده ایم شبکه سیر را به طور کامل در استان اجرا کنیم و با افتتاح این دو شعبه در اردکان شبکه سیر در کل استان راه اندازی شد در گذشته شرکت ها با یک برند خاص فعالیت می کردند برای مثال ایرانپیما هایی که قبلا ارائه خدمات می کردند، خود یک شرکت توانمندی بوده که تغییرات زیادی به وجودآمده و هم اکنون در استان در قالب 38 شرکت مسافر بری و با برندهای متفاوت فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت : تمام شرکت ها در طرح شبکه برند باید مشخصات بلیط شان با شرکت مادر یکی باشد و حتی بدنه نویسی اتوبوس ها همه باید یک شکل و به نام یک شبکه مادر باشند .

این مسئول با بیان اینکه هر اتوبوسی نمی تواند در هر شرکتی که خودش خواست ارائه خدمت کند و باید تحت نظر یک شرکت فعالیت داشته باشد اضافه کرد: در کل اتوبوس ها جعبه هایی قرار گرفته مثل جعبه سیاه هواپیما که تمام اطلاعات راننده و تخلفات طول سفر ضبط و در اولین ایستگاه پلیس راه، اتوبوس متوقف می شود.

صادقیان گفت: اطلاعات داخل اتوبوس از طریق امواج رادیویی به اولین ایستگاه پلیس راه منتفل می شود و دوربینی که در اتوبوس نصب شده است هر چتد دقیقه ای یکبار از راننده عکس گرفته می شود که نشان دهد راننده در آن لحظه در چه حالی بوده است که مردم می توانند رضایتمندی خود را از همان داخل اتوبوس با یک پیامک به شماره 110120 و 1000353141 به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ی

خدمات رسانی به مسافران برون شهری در ارداکان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار