معاون هماهنگ کننده ارتش یکی از اهداف برگزاری همایش فرماندهان ارتش را تبیین تدابیر فرمانده معظم کل قوا جهت ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدیدات دانست.

ارتقای توان رزمی لازمه رویارویی با تهدیدات دشمنبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری در همایش سراسری فرماندهان ارتش که صبح امروز سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذرماه برگزار شد با درود به روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان حاضر در همایش به ویژه رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: با توکل بر خداوند بزرگ در راستای اجرای تدابیر فرماندهی محترم کل ارتش، نخستین همایش سراسری فرماندهان آجا برگزار می‌شود.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدیدات به ویژه در وضعیت کنونی جهان، اهمیت تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نیز انجام هماهنگی لازم میان همه‌ی فرماندهان در جهت اجرایی شدن سیاست‌های قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) و ستاد کل نیرو‌های مسلح از نکات مهم در برگزاری این همایش است.

سیاری افزود: تبیین جهت‌گیری‌های امیر فرماندهی محترم کل ارتش برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین تبیین انتظارات سرلشکر موسوی از فرماندهان و مدیران و کارکنان ارتش از دیگر مباحث مهم این همایش است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تبیین ویژگی‌های فرماندهی جهادی در همایش بیان کرد: بهره‌برداری از سخنان ارزشمند میهمانان و تلاش در جهت هم‌افزایی عملکرد فرماندهان و مدیران برای انجام ماموریت از دیگر اهداف این همایش است.

وی در پایان بیان کرد: فردا چهارشنبه بیست‌ونهم آذرماه نیز همایش با اهداف یاد شده برگزار خواهد شد و امیدواریم مدیران و فرماندهان حاضر بیشترین بهره را از نکات گفته شده ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار