راه اندازی کلینیک تخصصی شهید رضایی در لنده

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از حضور پزشکان متخصص قلب، مغزواعصاب،جراح عمومی و دندانپزشک در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امراله خانی ضمن اشاره به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان لنده گفت: در راستای طرح تحول سلامت اقدامات تاثیر گذاری در حوزه بهداشت و درمان شهرستان لنده در طول دوسال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: افزایش تعداد پزشکان عمومی، اجرای روزانه طرح دهگردشی، حضور پزشکان متخصص در سطح شهرستان در طول هفته و تجهیز خانه های های بهداشت و ایجاد مراکز مشاوره ای و سلامت شهری از مهمترین اقدامات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد:در راستای ارائه خدمات کمی و کیفی و به منظور جلوگیری از هزینه مردمی در خصوص مراجعه به پزشکان متخصص از هفته آینده شاهد حضور متخصص قلب، مغزو اعصاب، جراح عمومی و دندانپزشک خواهیم بود.

وی تاکیدکرد:برنامه حضور پزشکان متخصص داخلی، اطفال، ارتوپد، زنان، رادیولوژیست، اعصاب و روان همانند سایر هفته های گذشته مطابق برنامه در حال ویزیت بیماران می باشد.

خانی در ادامه از راه اندازی کلینیک تخصصی شهید رضایی عقد قرار داد با بیمه های تخصصی به منظور جلوگیری از هزینه های ایاب و ذهاب شهروندان در این شهرستان خبرداد.

انتهای پیام/غ

تکمیل پازل پزشکان متخصص در لنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.