علی حاتم گفت: کادرفنی سایپا در جریان پیشنهادهای اروپایی طاها شریعتی قرار ندارد اما بعید می دانم علی دایی با این انتقال موافقت کند.

علی حاتم در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث پیشنهاد  4 باشگاه اروپایی به طاها شریعتی بیان کرد: این پیشنهادها در حد حرف است و تاکنون کادرفنی سایپا در جریان این پیشنهادها قرار نگرفته است. البته بعید می دانم علی دایی  مانند اللهیار صیادمنش  با انتقال طاها شریعتی هم به آکادمی تیم های اروپایی موافقت کند چراکه اعتقاد دارد آنها جوان هستند و ابتدا باید در فوتبال ایران خودشان را ثابت کنند تا با توجه به پتانسیلی که دارند در سال های آتی راهی تیم های معتبر شوند.

او درباره احتمال حضور آلویس نانگ و مایکل اومانا، 2 بازیکن خارجی پارس در سایپا گفت: باشگاه سایپا هیچ مذاکره ای با این بازیکنان انجام نداده است چراکه اومانا و نانگ با پارس جنوبی قرارداد دارند و در این وضعیت درست نیست با آنها وارد مذاکره شویم. قصد جذب بازیکنان جدیدی را داریم اما تا جایی که اطلاع دارم نانگ و اومانا در فهرست دایی نیستند.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درمورد حضور یک مدافع خارجی در تمرینات این تیم گفت: سرگئی، مدافع اوکراینی است که از 2 روز پیش در تمرینات سایپا تست می دهد اما ترجیح می دهم درباره کیفیت این بازیکن صحبت نکنم.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست سایپا درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار