معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: دپوی چوب و ضایعات در پیلوت، ساختمان ۲ طبقه را به آتش کشید و با گذشت چهار ساعت از آتش سوزی هنوز حریق به طور کامل مهار نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نادر موسیوند معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: صبح امروز سه شنبه علام حریقی در یک ساختمان مسکونی در خیابان تختی گزارش شد که بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی در محل حاضر شدند و دپوی چوب، کارتون و ضایعات در پیلوت سبب شد تا ساختمان ۲ طبقه به آتش کشیده شود.

 وی اضافه کرد: هر لحظه بر شدت حریق افزوده شد و سرانجام با گذشت چهار ساعت حدود ۸۰ درصد حریق مهار شده، ولی به دلیل حرارت بالا، احتمال ریزش ساختمان وجود دارد که نیرو‌های آتش نشانی همچنان مشغول اطفای حریق هستند.

 موسیوند اظهار داشت: این ساختمان خالی از سکنه بوده و علت حریق هنوز مشخص نیست و در حال حاضر همه محتویان دپو شده و سوخته شده در حال تخلیه از این ساختمان هستند و دود غلیظ و شدید این حریق به دلیل سوختن چوب‌ها و کارتون‌ها کار اطفا را سخت‌تر کرده است.

 به گفته وی بیش از ۳۰ نیرو از همه ایستگاه‌ها برای اطفای این حریق حضور دارند و تا کنون تعدادی از نیرو‌های آتش نشانی دچار سوختگی جزیی شدند، اما تلاش شد تا حریق با ساختمان‌های اطراف سرایت نکند.

 انتهای پیام/م

دپوی ضایعات و چوب، ساختمان ۲ طبقه را در بروجرد به آتش کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.