۱۱ دی‌ماه سالن یادگار به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کلنگ این سالن چندمنظوره ١٦ آبان توسط هنرمندان پیشکسوت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به زمین زده شد گفت: ساخت این سالن هم‌اکنون در مرحله نازک‌کاری بوده و تا ١١ دی‌ماه افتتاح خواهد شد.
مقدم افزود: این سالن با زیربنای ١٢٠ متر مربع و اعتبار ٨٠ میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله نقد و بررسی فیلم، نشست‌های کتاب و شعر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برای تجهیز آن نیز ٨٠ میلیون تومان اعتبار از وزارتخانه گرفته شده است.
وی از احداث سالن دیگری در طبقه دوم این بنا خبر داد و گفت: بعد از بازدید مسئولان استان از روند ساخت سالن یادگار و اعلام رضایت آنان از روند پیشرفت پروژه، مقرر شد از محل اعتبارات استانی برای ساخت سالن دیگری در طبقه دوم این بنا با عنوان "سالن ماندگار" تخصیص داده شود تا مورد استفاده گروه‌های تئاتر قرار گیرد.

این مقام مسئول پیش از این در مراسم گلنگ‌زنی پروژه سالن چندمنظوره توسعه فرهنگسرای امام خمینی (ره)، خبر از افتتاح آن در دهه فجر داده بوده که اینک با پیشرفت سریع‌تر پروژه، در روز یازدهم دی‌ماه افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

 

سالن یادگار زودتر از موعد مقرر به افتتاح می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.