رئیس هیئت سوارکاری لرستان گفت: روند تعیین تکلیف مجموعه سوارکاری خرم‌آباد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرشید مرادی رئیس هیئت سوارکاری لرستان بیان کرد: اقدامات لازم برای تعیین تکلیف مجموعه سوارکاری خرم‌آباد در حال انجام بوده تا بتوان بار دیگر این مجموعه از سازمان خصوصی سازی به اداره ورزش و جوانان بازگرداند.

وی ادامه داد: البته با تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان اکنون این مجموعه در اختیار هیئت سوارکاری استان قرار دارد و با هزینه‌های صورت گرفته شاهد فعال شدن دوباره آن و برگزاری مسابقات مختلف در این مجموعه هستیم.

رئیس هیئت سوارکاری لرستان بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته مجموعه سوارکاری خرم‌آباد آماده برگزاری مسابقات مختلف بوده، اما برای برگزاری مسابقات در سطح ملی باید اقدامات زیرساختی را انجام داده تا بتوان شرایط را مهیا کرد.

مرادی گفت: مطمئنا با تأمین بخش دیگری از زیرساخت‌ها مجموعه سوارکاری خرم‌آباد می‌تواند به یکی از مراکز برگزاری مسابقات مختلف کشوری تبدیل شود که امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد تحقق این هدف باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های رشته سوارکاری لرستان، افزود: لرستان دارای ظرفیت بسیار مناسبی در این رشته ورزشی بوده و خوشبختانه شاهد درخشش سوارکاران لرستان در بخش‌های مختلف هستیم به نحوی که در رشته استقامت چهار سوارکار تیم ملی لرستانی هستند.

انتهای پیام/م

مجموعه سوارکاری خرم‌آباد تعیین تکلیف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.