رحمان رضایی، پیشکسوت مازندرانی که سابقه بازی در سری آ. ایتالیا را در کارنامه دارد، معتقد است کیروش از شرایط روانی مناسب برای هدایت تیم ملی برخوردار نیست.

پیشکسوت مازندرانی: کیروش نیاز به روانشناس داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کارلوس کیروش با بازگشت خود به ایران دو سورپرایز برای فوتبال ایران داشته است: اول دعوت بازیکنان از طریق پیامک و دوم دعوت کردن از بازیکنانی که اعتراض زیادی را از جانب جامعه فوتبال بر انگیخته است، اتفاقی که همواره در ۸ سال گذشته با اعلام دعوت شدگان به تیم ملی می‌افتد.

حضور مربی پرتغالی در برنامه نود و توضیحات و توجیهات وی نه تنها منتقدان سرسخت را قانع نکرد، بلکه ابهامات بودن یا نبودن برخی از بازیکنان و معیار دعوت آن‌ها به تیم ملی را پر رنگ‌تر از گذشته کرد.

اما رحمان رضایی، بازیکن نوری سابق پرسپولیس و تیم ملی که در لیگ بزرگ ایتالیا هم بازی کرده است، می‌گوید: در درجه اول باید بگویم کی‌روش شدیداً نیاز به یک روانپزشک دارد و از این پس باید یک روانشناس همیشه کنار او و تیم ملی حضور داشته باشد تا از لحاظ روحی و ذهنی کی‌روش را کنترل کند.

افزود: به نظرم او دچار دیگرآزاری شده و رفتار‌های او باعث آزار و اذیت اهالی فوتبال و بسیاری از بازیکنانی که مستحق حضور در تیم ملی بودند، شده است و کی‌روش باید چند هفته از لحاظ ذهنی ریکاوری شود، زیرا شرایط روحی و فکری او اصلاً مساعد نیست و هدف وی تسویه‌حساب با باشگاه‌ها و مربیان است و رفتار او هواداران فوتبال را آزار می‌دهد.

انتهای پیام/آ

رحمان رضایی: هدف کیروش تسویه حساب با مربیان و باشگاه‌ها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.