پورموسوی: مبلغ قرارداد بیت سعید کمتر از یک میلیارد است/ هدفمان جذب بازیکنان بومی است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: متاسفانه برخی‌ها می‌گویند، فولاد یک میلیارد به بیت سعید داده است، در حالیکه مبلغ قرارداد او پایین‌تر از این بوده است.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با ‌  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عقد قرارداد فولاد با بیت سعید بیان کرد: درصدد جذب بازیکنان بومی و برگرداندن آنها به استان خوزستان هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این مهم دست یابیم. بیت سعید پیشنهادات زیادی داشت اما به دلیل آشنایی من با او و همچنین سابقه خودش در فولاد و آشنایی با این باشگاه تصمیم گرفت به فولاد بیاید و با شناخت خوبی که از لحاظ فنی و روحی و روانی از یکدیگر داریم امیدوارم بتوانیم دوران خوبی را پشت سر بگذاریم.

او افزود:  به خواست هواداران درصدد پوشش نقاط ضعف بودیم که خوشبختانه در پست مهاجم این اتفاق رخ داد و تلاش می کنیم تا در خط دفاع و هافبک دفاعی یک بازیکن جذب کنیم. اولویت ما جذب بازیکنان بومی است و با بازیکنانی که فسخ قرارداد کردند، مذاکره می کنیم. نمونه آن بیت سعید است که دیروز فسخ قرارداد کرد و ما نیز امروز ( دوشنبه ) با او مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم.

پورموسوی درباره رقم قرارداد بیت سعید هم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها می گویند، فولاد یک میلیارد به بیت سعید داده است اما به شایعات توجه نکنید  و مبلغ قرارداد او پایین تر از این بوده است.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی فولاد درباره جذب بیت سعید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار