فرمانده انتظامي استان اصفهان اعلام کرد: در حوزه پلیس‌های تخصصی آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و فتا بیش از 90 درصد جرائم به صورت علمی کشف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی امنیت امروز را نیازمند پشتوانه تحقیق و پژوهش عنوان و تاکید کرد :امروز برآوردهای اجتماعی و نتایج تحقیقات و پژوهش‌های روز در حوزه‌های مختلف امنیتی ابزاری بسیار قوی برای تصمیم‌گیری بهتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر در انجام دادن بهتر مأموریت‌ها و طرح‌های انتظامی است.

وی با اشاره به اجرا و عملياتي شدن مأموريت‌ها و طرح‌هاي فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر اساس تحقيق و پژوهش ، از تعيين ساز و كاري به منظور بهره‌گيري از ظرفيت نخبگان علمي در حوزه امنيت خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کار تحقیق و پژوهش در حوزه نظم و امنیت از یک دهه گذشته در نیروی انتظامی با جدیت دنبال شده و در همین راستا پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا تأسیس و مراکز تحقیقات کاربردی در سراسر فرماندهی انتظامی استان‌ها نیز راه‌اندازی شده که این‌گونه اقدامات تأثیر بسیار زیادی در روند بهبود مأموریت‌های این نیرو داشته است.

سردار معصوم‌بیگی ادامه داد: هدف فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای طرح‌های تحقیقاتی و کارهای پژوهشی فقط تحقیق صرف نیست بلکه تحقیقی است که کاربردی باشد و بتواند زمینه پیشرفت و توسعه امنیت استان را بیش از پیش فراهم کند.

سردارمعصوم‌بیگی از مراکز علمی و دانشگاهی به عنوان بازویی قوی برای پلیس یاد کرد و گفت: بی‌شک پلیس استان از هر تحقیق و پژوهش دانشگاهی که به ارتقای هرچه بیشتر نظم و امنیت و پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها و تهدیدات کمک کند، استقبال می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تمام نخبگان، محققان و صاحب‌نظران حوزه نظم و امنیت می‌توانند از طریق ارتباط با دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی و ارائه طرح‌ها، پیشنهادها و نظرات علمی و تحقیقاتی خود ما را در اجرای بهتر مأموریت‌ها و برقراری امنیت پایدار و مطلوب استان یاری کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

كار پليس اصفهان بر تحقيق و پژوهش استوار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.