امام جمعه نهاوند گفت: امروز شیاطین مسلط بر دنیا به اختلافات در دنیای اسلام دامن زدند و داعش را برای دو هدف یکی نابودی توان امت اسلامی و دیگری بدنام کردن دین اسلام به وجود آوردند.

شیاطین مسلط بر دنیا به اختلافات در دنیای اسلام دامن زدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام عباسعلی مغیثی  امام جمعه نهاوند در جمع دانشجویان و روحانیون دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه این شهرستان و به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر «محمد مفتح» و روز وحدت حوزه و دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: با وجود دعوت خدا و رسول خدا(ص) و شرع و عقل به وحدت امت اسلامی در اوج اختلافات، آلت دست استکبار و آمریکا و صهیونیسم بین الملل و منافقین قرار گرفتیم منافقینی که به ظاهر مسلمان اما از جنایتکاران بالفطره ای هستند به نام داعش که با شعار «الله اکبر»، بدترین جنایات را مرتکب شدند که روی هیتلر و چنگیز و حجاج بن یوسف را هم سفید کردند.

وی افزود: امروز آل سعود به عنوان یک دولت اسلامی اما هم پیمان با صهیونیسم و دشمنان اسلام مشغول جنایت است.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز امت اسلامی در بدترین وضعیت به سر می برند، به این معنا که آلت دست دشمن شده و به جان هم افتاده‌اند.

وی ادامه داد: این همه جنایت به نام اسلام و این لشکرکشی غرب، به عنوان خود آمریکا یا به عنوان داعش، برای حفظ جرثومه فساد اسرائیل در منطقه صورت گرفت و اگر این همه جنایت نکند امنیت اسرائیل به خطر می‌فتد.

مغیثی با بیان اینکه در چنین شرایطی، اسلام منادی وحدت بشریت است، گفت:همواره اسلام و دین، شرع و عقل ما را به وحدت دعوت می کند.

وی تصریح کرد: امروز شیاطین مسلط بر دنیا به اختلافات در دنیای اسلام دامن زدند و داعش را برای دو هدف یکی نابودی توان امت اسلامی و دیگری بدنام کردن دین اسلام به وجود آوردند.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: دشمنان به نام اسلام جنایت می‌کنند تا دنیا اسلام را از این منظر ببیند اما با مجاهدت مردم و نیروهای مردمی، ارتش عراق و سوریه به ویژه هدایت‌گری‌های ایران اسلامی این جرثومه های فساد نابود شدند اما اسرائیل به عنوان مرکز توطئه باقی است.

وی یادآور شد: هم انگلیس که موسس اسرائیل به حساب می آید و هم آمریکا که با همه توانش برای حفظ امنیت اسرائیل می کوشد امروز منشأ این اختلافات هستند.

مغیثی عنوان کرد:  در هر کشور، مملکت، حکومت و جمعیتی اختلاف و جنگ و دعوا ببینید، یقین بدانید پشت این قضیه دست آمریکا و صهیونیسم بین الملل و شیطان بزرگ است.

انتهای پیام/

دامن زدند به اختلافات توسط شیاطین مسلط بر دنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.