مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان وبلوچستان گفت: برای شتر‌های سرگردان حوزه استحفاظی جنوب استان گردنبند شتر و بازوبند به تعداد ۸۰۰ عدد تهیه شده که تحویل شترداران خواهد شد.

توزیع گردنبند شب نما در میان شترداران جنوب سیستان و بلوچستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر ؛ ابراهیم جاوشیری مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب  استان اظهار کرد: برای شتر‌های سرگردان حوزه استحفاظی جنوب استان در شهر‌های بزمان، دلگان و زرآباد گردنبند شتر و بازوبند به تعداد ۸۰۰ عدد تهیه و طی بازدید‌های میدانی توسط ادارات راه و شهرسازی و پلیس راه جنوب تحویل شترداران خواهد شد.

جاوشیری افزود: طی جلسه‌ای با بخشدار شهر بزمان و شورا‌ها و دهیاری‌های شهر بزمان برای شناسایی شتران سرگردان جلسه‌ای تشکیل شد و پس از جلسه به همراه تعدادی از مردم این شهرستان تحقیقات میدانی شروع شد و ۲۰۰ نفر از شتران سرگردانی که به گفته مردم منطقه احتمال تردد هنگام شب در کنار جاده را دارند شناسایی شدند و برای آن‌ها گردنبند و بازو بند که در شب دید داشته باشد بسته شد.

وی افزود: این اقدام در جهت کاهش آمار تصادفات ناشی از برخورد با شتر که هر ساله جان تعدادی از هموطنان عزیزمان را به خطر می‌اندازد انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه گردنبند‌ها و بازو بند‌ها شتر به صاحبان شتر‌ها تحویل شد شترداران عزیز نسبت به تهیه این گردنبند و بازو بند‌ها برای شتران خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

توزیع اقلام شب نما در میان شترداران جنوب  استان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار