ماموران پلیس ۱۵ خرده فروش مواد مخدر را در بابل دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۲۴۳ گرم مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به منظور تامین نظم و امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل‌های اختفای آنان یک کیلو و ۲۴۳ گرم تریاک و ۸ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف کردند.

وی از توقیف یک دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت که متهمان از آن در حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می‌کردند در اجرای این طرح خبر داد و گفت:: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: عاملان افیونی با هدف کسب منفعت و سود‌های کلان سعی در تخریب اذهان جوانان و نوجونان جامعه را دارند که دستاورد تبلیغات سوء این افراد فروپاشی خانواده‌ها و از بین رفتن نیرو‌های فعال جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این که مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و رسیدن به جامعه‌ای آرمانی نیازمند همکاری‌های صمیمانه مردم و همه دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی است از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در سریعترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سوداگران مرگ در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.