رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:پیش از این خجالت می‌کشیدم در خیابان پاسخگوی خبرنگاران بودم،خوشحالم سالن گردهمایی برای رسانه ها ساخته شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر کاشانی پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: حضور امروز رسانه‌ها در باشگاه پرسپولیس اتفاق بزرگی بود. سیاست جدید ما در پرسپولیس این است که برای خبرنگاران ارزش زیادی قائل شویم، زیرا ما می‌دانیم شما اصحاب رسانه هستید که مسائل بزرگ و کوچک را به خوبی انعکاس می‌دهید.
من پیش از این خجالت می‌کشیدم در خیابان با مردم و رسانه‌ها برخورد کنم چرا که به اعتقاد من ارباب جراید جایگاه بزرگی در جامعه دارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یکی از آرزو‌های من وجود  سالن آمفی تئاتر برای گردهمایی رسانه‌ها بود که بتوانند در آن سئوالات خود را به صورت متمرکز از مسئولان باشگاه بپرسند، از اینکه سرانجام این آرزویم تحقق یافت بسیار خوشحالم.

کاشانی افزود: ما ارزش زیادی برای شما خبرنگاران قائل هستیم و در حال حاضر گرشاسبی پاسخگوی سوالات شما در مورد مسائل روز باشگاه پرسپولیس است و در صورتی که در خصوص تاریخ فوتبال پرسپولیس سوالی داشتید من می‌توانم پاسخگوی شما باشم.

انتهای پیام/

اظهارات کاشانی پس از جلسه هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار